AMA Design. Singura echipă de arhitecți din România specializată exclusiv în office design.

AMA Design este singura echipă de arhitecți din România specializată exclusiv în office design. Cu un portofoliu impresionant de peste 200 de proiecte creative realizate pe parcursul a 18 ani și cu know-how unic în strategii de organizare a spațiului de lucru, este cu siguranță cea mai experimentată companie de arhitectură pentru proiecte de amenajări de birouri.

Fiecare proiect are identitatea lui, exprimând valorile și cultura fiecărei companii. În același timp, toate proiectele au un numitor comun care definește semnătura acestei echipe: curajul de a utiliza culoarea și de a asocia texturi, finisaje și sisteme de iluminare cu design unicat cu scopul de a creea un mediu de lucru stimulant. “Ne place să construim spații de lucru în care oamenii se simt inspirați și susținuți să lucreze eficient împreună” spune Anda Manu, Leading Architect și fondator al AMA Design.

Serviciile AMA Design acoperă toate fazele procesului de amenajare, reamenajare sau relocare a birourilor unei companii, de la testul de fit-out, conceptul de design, proiectul de execuție până la consultanță și implementarea acestuia.

Este o echipă de arhitecți creativă și experimentată în proiecte diverse dar mai ales în proiecte de mari dimensiuni ale unora dintre cele mai puternice corporații din lume. Printre proiectele lor curente se numară birourile ING Bank, Raiffeisen Bank, Electronic Arts, Renault, Orange, Lidl, Huawei, Finastra și multe altele, însumând peste 1,3 milioane de metri pătrati amenajați. Ca să crezi trebuie să vezi, ca să simți trebuie să lucrezi cu ei!

Intermedicas. Second Opinion. World Class Doctors

Introdus pe piața din România în 2013, conceptul de Second Opinion s-a dezvoltat în realitate prin prima clinica specializată, la momentul intrării Anei Maria Marian în acționariatul Intermedicas.

Din poziția de Managing Partner, a căutat o soluție prin care pacientul român să nu se mai simtă legat de sistemul local de sănătate, fie el privat sau de stat. „Oamenii sunt obișnuiți să-și caute simptomele pe Google, își întreabă rudele sau prietenii care este cel mai bun endocrinolog sau cel mai bun oncolog. Și, bineînțeles, primesc informații neoficiale și nevalidate medical“, explică Ana Maria Marian. Iar în acest spațiu incert intervine Intermedicas, care pune în legătură pacientul cu medicul cel mai potrivit pentru el, indiferent că se află în România, în Germania sau în Statele Unite.

În România, peste 50.000 de decese sunt înregistrate anual din cauza cancerului și mai puțin de 1% solicită second opinion. De aceea, prin serviciul de Second Opinion și prin comisia Tumor Board ne dorim să aplicăm și în România practici medicale de succes din afară, care pot crește semnificativ rata de supraviețuire a pacienților și totodată să încurajăm colaborările interdisciplinare pentru cazurile complicate.

Intermedicas rezolvă anual aproximativ 300 de cazuri de Second Opinion, cele mai solicitate specialități fiind oncologia, endocrinologia, ortopedia, cardiologia și ginecologia. Echipa medicală care oferă servicii de Second Opinion în cadrul clinicii este formată dintr-o rețea de peste 500 de specialiști, dintre care aproximativ 100 din România și restul din afara țării. Peste 70% dintre pacienții care au apelat la serviciile Intermedicas au beneficiat de o abordare medicală diferită față de cea propusă inițial.

Un studiu recent realizat de clinica Intermedicas arată că 87% dintre pacienți apelează la internet ca sursă pentru a doua opinie, iar 89% dintre pacienți susțin că nu apelează la second opinion din respect sau frică pentru medicul care a dat primul diagnostic. In acest context Intermedicas isi asuma rolul de promotor al conceptului de second opinion si educarea pacientilor romani de a apela la o a doua opinie medicala atunci cand primesc un diagnostic ingrijorator sau exista indoieli in privinta diagnosticului sau a tratamentului.

În 2017, o data cu intrarea Dr. Wargha Enayati (initiatorul abonamentelor medicale in Romania) in actionariatul Intermedicas, a fost lansat un nou serviciu inovator - Concierge Medicine, un concept hibrid care înglobează principalele avantaje ale asigurărilor și ale abonamentelor medicale. Prin Concierge Medicine propunem un sistem perfecționat de management al pacientului, care are la bază eficientizarea traseului medical, sub coordonarea unui medic integrator.

”Din dorința de a oferi cele mai bune servicii medicale pe o piață într-o dezvoltare continuă, am considerat că prin implicarea mea in Intermedicas pot crea un sistem prin care pacientul să poată avea acces direct la cei mai buni medici, tratamente și soluții medicale. Astfel, Intermedicas a dezvoltat, în mod firesc, o retea de medici, clinici și specialități de top la dispoziția pacienților. Un serviciu unicat de Concierge Medicine, un serviciu performant de Second Opinion, o altă filozofie a actului medical, având în centru grija față de pacient”, Dr. Wargha Enayati, Președinte Intermedicas.

Acest concept inovativ are la bază simplificarea și eficientizarea experienței din cadrul clinicii, cu ajutorul unui medic integrator, care oferă suport și îndrumări pacientului, conform nevoilor sale.

Intrebata despre planurile de viitor in acest domeniu, Ana Maria ne-a declarat: "Vizualiez cu multa claritate si incredere ziua in care fiecare pacient din Romania va sti ca Second Opinon ii poate salva viata. Ziua in care vom ajunge si noi, ca in vest, sa avem clinici specializate pe Second Opinion - asa cum acum e doar Intermedicas, la care pacientul sa poata apela atunci cand are un semn de intrebare referitor la starea lui de sanatate. Cred ca este necesara o schimbare de mentalitate, atat a pacientilor cat si a medicilor, un proces de durata care a fost inceput deja de noi si care are primele rezultate.”

Eduard Geapana, 5 ani de curaj

Edy Creative este un studio specializat în crearea și administrarea de site-uri și în servicii de digital marketing. Proiectul s-a născut în 2013, din pasiunea unui tânăr antreprenor român, Eduard Geapana, pentru mediul online și crearea de identități de brand.

Într-o lume tot mai tehnologizată, modul în care o companie își clădește și promovează imaginea prin intermediul site-ului de prezentare, a paginilor de social media sau a campaniilor de marketing online face diferența dintre succes și eșec.

Acum mai bine de cinci ani, aflat la început de drum, Eduard a pornit de la o vorbă veche: “Fă ceea ce-ți place și nu vei fi nevoit să muncești o zi din viața ta!” Experiența i-a arătat că de muncit, a muncit enorm, dar toate orele petrecute creând site-uri, concepte și campanii l-au transformat în profesionistul de astăzi.

Satisfacțiile au fost pe măsura efortului și s-au concretizat în peste 30 de clienți mulțumiți care îi datorează și lui parte din reușita în afaceri! Să înveți și să îți îmbunătățești constant serviciile, să-ți asculți clientul și să-l înțelegi – acestea sunt ingredientele care s-au amestecat în proporții perfecte și au făcut ca Edy Creative să devină un nume în domeniul său.

Implicarea și pasiunea, dorința de a fi mereu mai bun și curiozitatea neobosită pentru tot ceea ce înseamnă inovație în branding, design grafic și marketing digital îl definesc pe Eduard atât în viața profesională, dar și în viața personală, pentru că una dintre marile lui reușite e transformarea unui hobby într-o carieră.

 

 

Salsi Sinaia, cea mai veche fabrică de Salam de Sibiu din România

Salsi Sinaia, cea mai veche fabrică de Salam de Sibiu din România

‘Omul sfinteste locul’ La Salsi Sinaia acest lucru se intampla de mai bine de 100 de ani.

Maini de aur mestesugesc zi de zi cel mai titrat salam din Romania. Zi de zi ,ceas de ceas, fara oprire. La multi ani generatiilor din Salsi Sinaia care duc mai departe mestesugul facerii Salamului de Sibiu.' Carmen Gavrilescu, Director executiv Salsi Sinaia

Apulum. Cea mai mare fabrică de porţelan din Europa

Astăzi cea mai mare fabrică de porțelan din Europa, Apulum s-a înființat în anul 1970 și a început să producă în anul 1971. Dintre cele 3 fabrici de porțelan existente în perioadă comunistă, Apulum s-a distins ca cea mai importantă, prin calitatea și diversificarea producției și a profesionalismului existent.

Anul 2007 a marcat, odată cu preluarea pachetului majoritar de acțiuni de către un investitor unic, trecerea la o viziune managerială concretizată în proiecte ambițioase, retehnologizare și programe de investiții desfășurate an de an, ceea ce a condus la creșterea considerabilă a capacităților de producție și a calității.

“Cu mari eforturi, împreună cu asociatul meu Dl. Alvaro Santini, am reușit să avem azi un flux tehnologic modern, o diversificare a producției, satisfacerea cerinței de pe piață.

Azi putem spune că am reușit, datorită prezenței noastre continue și implicarea deplină a managementului companiei alături de celelalte departamente. Au fost 10 ani în care imaginea companiei s-a schimbat radical, dintr-o societate aflată în stare de dificultate, la o companie puternică, care s-a impus pe piață, atat prin produsele și serviciile oferite, dar și prin responsabilitatea față de proprii angajati” Rodica Vasin.

Exporturile de produse Apulum acoperă majoritatea țărilor europene recunoscute ca tradiție și exigențe, precum Anglia, Germania, Franța, Italia, Grecia, Olanda , Finlanda și peste ocean - SUA, Mexic, Australia.

Devenind un adevărat brand, Apulum este rezultatul activității echipei manageriale coordonate de acționarul majoritar, iar consolidarea și dezvoltarea lui sunt asigurate prin derularea în viitor a unor noi proiecte de dezvoltare și eficientizare, cu două puncte importante - creșterea continuă, la nivelul de satisfacție al angajatului, și gradul de satisfacție al clienților noștri. Astăzi, Apulum este o familie cu 1500 de muncitori fideli.