Furniture Vision. Mai mult decât mobilier

Furniture Vision înseamnă mai mult decât mobilier, este un cumul de idei creative puse în practică, ce transformă visul în realitate.

Ideea a pornit din pasiunea pentru estetică și tehnologie a doi vizionari, tată și fiu, idee ce a căpătat contur în domeniul mobilierului și amenajărilor interioare încă din 2007. De atunci și până acum, viziunea noastră a mers mereu mai departe și s-a dezvoltat în direcții nebănuite la acel început de drum.

Furniture Vision este o companie 100% românească cu expertiză în design-ul, producția și amenajările interioare complexe pentru spații publice sau private, fondată în 2013 de către o echipă cu peste 20 de ani de experiență în domeniu.

Afacerea noastră este una în care detaliile joacă un rol foarte important și în care spațiul poate fi și trebuie folosit la maximul lui potențial.

 
 

Domeniile în care ne-am perfecționat și pentru care suntem recunoscuți în piață sunt design-ul, producția de mobilier și amenajările interioare pentru spații publice sau private. Spațiile în care locuim, muncim, ne petrecem timpul liber și ne relaxăm ne influențează viața, ne pot schimba viziunea și ne definesc emoțional. Când vorbim despre spațiile publice, ne referim aici la birouri, spații comerciale, târguri și expoziții, HORECA, dar avem expertiză și în amenajarea spațiilor mari și complexe, precum a centrelor comerciale sau a clinicilor medicale.

În acest moment compania noastră dispune de o fabrică cu tehnologie ce se upgradeaza mereu, în funcție de cerințele pieței, și de un atelier de creație care poate contura și cele mai ambițioase proiecte.

De curând, am adăugat în portofoliul nostru de servicii partea de confecții metalice și producția publicitară indoor și outdoor. Fie că este vorba de literele volumetrice din diverse materiale sau de casetele luminoase, toate lucrările sunt la fel de importante pentru noi, toți clienții bucurându-se de aceeași atenție. În materie de confecții metalice, compania noastră poate executa o gamă foarte variată de repere, în baza schițelor puse la dispoziție de către beneficiar - debitări, perforații, îndoiri și sudură.

Fabrica Furniture Vision are mai multe divizii, printre care cea de prelucrare a materialelor lemnoase, a celor din compozit și vopsitorie profesională. De la proiecte complexe și cu notorietate, ca cel executat pentru Therme București, proiecte de suflet în colaborare cu Dăruiește Viață (sectile de Oncologie pediatrică ale spitalelor Louis Țurcanu din Timișoara și a spitalului de copii din Brașov), îndrăznețe cu cei din AFI Cotroceni (zona de food court), sofisticate precum saloanele Gett’s sau florăria Maison d’Or, curajoase cu cei de la Medlife, DentOP și Clinicile Zetta, până la proiecte de amenajări complete pentru case, am reușit mereu să dăm viață viziunii celor ce au crezut în noi.

În 2015 am realizat unul dintre cele mai ambițioase proiecte din Corian din Europa, un perete de aproximativ 100m lungime și 3,5m înălțime pentru cel mai mare spa din Europa, Therme. De atunci și până în prezent am continuat să inovăm și să ne atragem ca parteneri nume importante din domeniul designului și arhitecturii, dar și al marilor dezvoltatori imobiliari.

În ultimii ani, ne place să credem că ne-am specializat pe partea de mobilier custom destinat spațiilor de birouri, a zonei de HORECA și a clinicilor medicale. În amenajarea clinicilor medicale trebuie ținut cont de materialele folosite, respectându-se astfel normative impuse de Ministerul Sănătății, cu scopul de a fi ușor de curățat și igienizat, fiind concepute din compoziții tratate antibacterian și antifungic. În același timp materialele sunt rezistente la uzură și trafic intens, așa cum o unitate de acest tip trebuie să fie concepută ca standard de calitate.

Cu pasiune, dăruire, spirit de echipă, profesionalism și imaginație, orice vis poate fi împlinit.

Furniture Vision înseamnă de fapt dorința ta care prinde contur prin viziunea noastră.

Valentin Chibrit. 25 de ani de studiu al fizionomiei naturii umane

În cei peste 25 de ani de studiu ai fizionomiei naturii umane, Valentin Chibrit, artist grafician - portretist și caricaturist, a întâlnit și a desenat români ca urmare a participării la diverse festivaluri de caricatură din România, dar și datorită accesului la evenimente publice prin intermediul Academiei lui Ștefan Popa Popa’s.

Întrebat fiind dacă poate estima numărul de chipuri desenate de-a lungul timpului, aproximează că a interacționat cu câteva zeci de mii de oameni, povești de viață și trăiri, care l-au transformat într-un atent observator al naturii umane. A fost chemat la sute de evenimente în Romania să deseneze invitații, a susținut Masterclass-uri de caricatură în afara țării, a realizat caricaturile de Studio ale multor persoane publice internaționale, lucrările lui au fost expuse în galerii și premiate la concursuri, și încă simte că mai are de învățat despre oameni. Vocația lui i-ar fi permis să locuiască oriunde în lume, însă a rămas în Romania, un loc magic în care a ales să declanșeze prin intermediul artei lui un proces de auto-cunoaștere pentru fiecare persoană care primește o lucrare de la el.

Darul stelelor. Victoria Geutskens

Platina, aurul şi argintul sunt elementele pe care un bijutier le folosește cu talent, îndemânare și creativitate, le dă forme artistice, gândindu-se ca ele să dăinuie în timp mai multe generații.

Ducând mai departe tradiția în manufactură ce dăinuie de milenii transmisă din generație în generație, azi putem vorbi despre trei realizări de excepție.

Anul 2015, premieră națională și europeană, realizarea și marcarea în România a primei bijuterii din aur pur după care a urmat o colecție unică în Europa.

Anul 2019, premieră mondială, realizarea filigranului din platina, drept pentru care dicționarul în limba română este primul în lume care a adăugat la tehnica de filigran şi elementul platină.

'Am ştiut mereu că voi reveni în România, și unde în altă parte dacă nu aici, la Alba Iulia, capitala istorică a ţării, un loc care te duce cu gândul la prinți și prințese și care se armonizează atât de bine cu meseria mea.' Victoria Geutskens

Povestea Victoriei Geutskens, definiția bijutierului autentic, promisiunea pe care o face orașului Alba Iulia şi importanța reînvierii meşteşugului cu metale prețioase,sunt absolut fascinante. Victoria Geutskens, bijutier de excepție, format în şcoala românească și desăvârșit peste hotare,s-a întors în țara natală, alegând Alba Iulia pentru a reânvia meşteşugul autentic al îmblânzitorului de metale prețioase, al făuritorului de frumos, liber, inspirat și creativ.

Cu o experiență de peste 45 de ani, a doua generație de bijutieri a familiei, Victoria Geutskens este unul din ultimii artizani tradiționali din domeniul ei nu doar în România, ci și în Europa, recunoscut și apreciat în afara țării ca un profesionist desăvârşit.

Născută la Orşova, regiunea Banat, Victoria Geutskens devine al doilea bijutier din familie la diferență de o generație, urmând vechea școală meșteșugărească prin UCECOM Arad.

Ca maistru l-a avut pe unul din cei mai buni bijutieri din zona Banatului şi înțelege, încă de la bun început, că meseria de bijutier nu se fură, ci se învață.

Din cei 150 de ucenici admiși au rezistat celor trei ani de meserie la locul de muncă doar 20 de potențiali viitori bijutieri de succes. "Aurul era monopol de stat, nu aveam voie să lucrăm cu materialul nostru, el trebuia să provină doar de la clienți.Acest aspect a fost unul nefavorabil artistului bijutier, pentru că cel care plasa comanda ne dicta gustul, iar noi, ca elevi ai unei școli profesionale, nu ne puteam dezvolta creativitatea.

Partea bună a fost că în această școală am învățat manufactura, ceea ce în Europa, prin industrializare, aceasta începea să dispară.'

Învață să ia aurul de la zero, să potrivească finețea și culoarea, să îl treacă prin tehnici de topire, laminare, trefilare, modelând totul din clește și, poate cel mai important, să înțeleagă valoarea bijuteriei autentice. 'Maistrul meu, care era jumătate evreu, jumătate maghiar, mi-a arătat diferența între bijuterie și obiectul de podoabă. Prima este neapărat unică, neapărat din metal prețios și musai de calitate.’

După '90 hǎțişul birocrației o determină să ia calea Olandei.

‘În școala noastră de trei ani am învățat economie politică și social politică, fapt ce m-a ajutat foarte mult să înțeleg sistemul de acolo. Diploma mea a fost recunoscută acolo fără să fie nevoie de examene de recunoaștere a diplomei. La camera de comerț unde m-am înscris toate procedurile au durat 6 minute și a fost gratis, ba chiar m-au felicitat pentru iniţiativă. Acolo mi-am deschis atelierul susținută de familie.

Abia atunci am experimentat libertatea în creaţie. Imediat după atelier mi-am deschis și magazinul, iar după câţiva ani am înființat și o şcoală particulară la solicitarea unor olandezi care doreau să-și deschidă o galerie de artă în Amsterdam şi aveau nevoie să ştie cum se repară și se restaureaza obiectele de artă pe care le cumpărau de pe mapamond. Ei lucrează în acest domeniu şi azi.’

 
 

De la 7 metri sub nivelul mării, vine din Olanda direct în Alba Iulia, unde decide să se stabilească, iar din 2007, cealaltă capitală devine pentru Victoria Geutskens locul la care se referă ‘acasă’.

Renate Weber I-a lansat invitația de a expune în Parlamentul European, devenind astfel primul bijutier care a axpus acolo.

'Când am luat legătura cu doamna Renate Weber pentru expoziție eram încântată că voi avea ocazia să pomenesc despre şcoala românească ce forma bijutieri profesioniști, că voi reprezenta România, iar dacă vin din Alba, reprezint Alba!

Aşa mi-a venit ideea cu bijuteria din aur pur și în acel septembrie 2015.’

Într-un spațiu protejat, la alt etaj decât cel comun, trei români au amenajat expoziția găzduită de Renate Weber cu titlul ‘Transylvanian Craftsmanship: Traditions Revived’(‘Meşteşugul Transilvănean:tradiții Reînviate’). Pe lângă bijuteria din aur pur marcată de ANPC cu titlul de 999%0 au mai fost expuse Colecția ‘ Câmp cu flori din România’, ‘Floare de Colț din Transilvania’ şi Salba’.

Alături de ea a expus frumoase vitralii Alexandru lepure, fiu de artist plastic albaiulian şi Laura Baurda cu ale sale tablouri. Expoziția a fost deschisă vreme de o săptămână, răstimp în care europarlamentari din toate țările au admirat exponatele.

Revenită acasă, pe lângă prima piesă din aur pur crează o colecție de bijuterii cu aceeaşi puritate şi le prezintă pentru prima dată publicului larg, ACASĂ în Sala Unirii din Alba Iulia.

De fapt ‘este pentru prima dată în Europa când bijuterii din aur de o asemenea puritate sunt expuse în public', au declarat reprezentanții Muzeului Național al Unirii (MNU)Alba.

Şi, pentru că bijuteriile Victoriei Geutskens nu aveau cum să treacă neobservate, unul dintre ecourile imediate ale expoziției a fost invitația din partea Excelenţei Sale Doamna Ambasador Nineta Bărbulescu. Învitația a fost făcută pentru ziua Națională a României, sărbătorită la Ambasada României din Canberra în anul 2019. Pentru acest eveniment, Victoria Geutskens adaugă filigranului din aur pur şi platina în aceeași tehnică.

Doi ani mai târziu, concluzia este trasă: după 5000 de ani de atestare documentară a tehnicii de filigran care, în toată această perioadă a fost realizat doar din aur şi argint etc., acum bijutierul Victoria Geutskens adaugă cel mai prețios element, Platina, la tehnica de filigran, și cu aceasta aduce toate cele trei elemente prețioase ÎMPREUNĂ în definiția filigranului în toate limbile pământului.

Mai sunt noutăți în domeniu?

'Din 2021, împreună cu fiul, istoric și bijutier, am deschis un nou capitol - recrearea unor bijuterii celebre ce au aparținut cândva unor personaje istorice. Prima expoziție de acest gen a avut loc în Sala Unirii din Alba Iulia.’

Centrul Internațional "Constantin Brâncuși". O construcție fără egal în lumea artistică și arhitecturală

Constantin Brâncuși este omagiat într-un fel unic la Craiova. „Oul” imens de sticlă ridicat în curtea Muzeului de Artă din Craiova reprezintă o construcție fără egal în lumea artistică și arhitecturală, o adevărată atracție pentru pasionații operei lui Brâncuși, pentru cei fascinați de arta modernă, cât și pentru cei care vânează obiective spectaculoase.

Arhitectul prismei de sticlă este renumitul Dorin Ștefan. Acesta a dorit să realizeze un proiect fără precedent, o lucrare aflată la limita dintre sculptură și arhitectură îndrăzneață. Dorin Ștefan a fost inspirat de o schiță făcută de marele Constantin Brâncuși pentru „Templul Meditației”, un monument pe care îl proiectase la solicitarea unui maharajah ce dorea construirea unui mausoleu închinat amintirii soției sale. De altfel, forma oului se regăsește în multe dintre operele celebrului sculptor.

Ideea construirii unui centru dedicat lui Brâncuși a fost asumată de Consiliul Județean Dolj, iar proiectul unic al construcției de sticlă a devenit astfel realitate. Prisma, înaltă de 12 metri, este alcătuită din lamele și pereți de sticlă ce cântăresc peste 200 de tone. Sub volumul de sticlă se află un pavilion subteran multifuncțional, din interiorul căruia se face accesul în interiorul „oului”, cu un lift ce oferă perspectiva unei alte opere celebre ale lui Brâncuși, Pasărea Măiastră. Cele două structuri suprapuse, galeria și semnalul de sticlă, formează  un obiectiv cultural interactiv complet și complex: Centrul Internațional “Constantin Brâncuși”.

În interiorul pavilionului vor funcționa spații de expunere, săli de conferințe, săli de spectacole și o cafenea artistică. În centrul conceptului de expunere vor sta viața și operele marelui sculptor, iar modalitatea de prezentare va fi una interactivă.

Centrul Internațional "Constantin Brâncuși" va fi inaugurat în acest an, oferind Craiovei un produs turistic de interes internațional. Vizitatorii vor avea posibilitatea de a vedea atât expozițiile atractive și interactive ale centrului, cât și Palatul Jean Mihail, construcție ce datează din 1907 și care găzduiește Muzeul de Artă. Printre exponatele valoroase ale muzeului se află și șase opere brâncușiene: Domnișoara Pogany, Orgoliu, Sărutul, Coapsa, Cap de copil și Vitellius.

Micul Fermier. O companie cu capital 100% românesc

Suntem o companie antreprenorială cu capital 100% românesc, care importă și comercializează echipamente, piese de schimb și consumabile, oferind un portofoliu vast de scule și unelte pentru casă, fermă, grădina și livadă, sub umbrela brandurilor proprii: Micul Fermier, Detoolz, Almaz și Micul Pădurar. În cei 15 ani de activitate, am înregistrat peste 1.500.000 de echipamente vândute și un rulaj de 350 de containere cu marfă pe an.

Le oferim gospodarilor și fermierilor o gamă variată de utilaje și echipamente, dintre care putem menționa câteva: motopompe, pompe, sisteme pentru irigații și pompe de stropit, zootehnie (tocătoare, mori) drujbe și fierăstraie electrice, motocositori de umăr, echipamente pentru sudură.

Recent, ne-am îmbogățit portofoliul de produse și cu gama Detoolz Flexi Power (echipamente cu platformă unică cu acumulatori inter-schimbabili), dar și o nouă gamă de mașini pentru tuns gazon.

Ne mândrim cu faptul că avem în portofoliu produse ce oferă siguranță și anduranță, pe care le însoțim de o gamă completă de servicii: garanție, consiliere, service și piese de schimb.

Produsele noastre pot fi achiziționate pe tot teritoriul țării, prin rețeaua noastră de parteneri. Puteți găsi produsele noastre atât în magazine aflate pe tot teritoriul României, gestionate de partenerii noștri, cât și în mediul online, unde comercializăm produsele în magazinul online propriu (micul-fermier.ro), în marketplace-uri. Avem și un showroom Micul Fermier, cu prezentare și comercializare a produselor noastre, pe Şoseaua București-Urziceni, nr 16, în cadrul Complexului Comercial Doraly, Pavilion G.

Lucrăm cu clienți și parteneri care cred autentic în principiile noastre. Astfel, pilonii principali de dezvoltare a organizației noastre sunt: creștem sănătos, avem o relație onestă și cinstită cu partenerii și strângem legăturile cu clienții finali, cei care utilizează zi de zi produsele noastre.