Gelato D'Amore Nice. Pasiunea pentru viață și înghețată

Patricia și George Bălan sunt doi pasionați de viață, dragoste și gelato. Ei au venit pe Riviera Franceză pentru a-și îndeplini visul pe acest pământ mediteranean. Povestea lor este plină de pasiune și fiecare cuvânt este rostit cu multă dăruire.

George Bălan este unul dintre antreprenorii români care au încercat să-și găsească drumul în business trecând prin momente extrem de dificile, dar țintind mereu propriul vis.

‘Am lucrat, mai întâi, într-o multinațională importantă. În 2006 aveam venituri de 22.000 de euro pe lună, dar am dorit ceva făcut de mine, pentru mine.’

Visul lor se cristalizează la 125 Rue de France, Nisa, o gelaterie care are deja o aură fermecătoare, care trebuie descoperită de fiecare dintre voi.

Povestea proiectului nostru de la Nisa a început acum aproximativ doi ani, când căutam o piață în afara României natale și exploram foarte mult oportunitățile din partea de sud a Europei. Era ceva între Italia, Franța și Spania.

Am făcut o excursie în sudul Italiei, ne-am îndrăgostit de Sicilia și am decis că va fi un loc bun pentru produsele noastre și pentru conceptul Gelato D'Amore. Dar încercând să descoperim și să înțelegem piața, cliențîi și nevoile acestora, ne-a venit și mai mult să căutăm locuri noi.

A două variantă era Riviera Franceză. Noi, mai întâi, am ajuns la Menton, care a fost un loc foarte drăguț pentru noi și ne-am îndrăgostit imediat de atmosferă. Am început să venim de câteva ori aici, am început să cunoaștem piața, oamenii. Am încercat să înțelegem puțîn cum funcționează și, în cele din urmă, am găsit aici o oportunitate reală. Ne-am simțit bineveniți aici. Ne-a plăcut ospitalitatea și generozitatea din sudul Franței. Asta ne-a dat încredere să mergem mai departe și să ne urmărim visul aici.

Originea poveștii începe cu studiul conceptului nostru aici, discutând cu furnizorii noștri care ne-au consiliat pentru Nisa.

Principala provocare a fost să înțelegem cum funcționează piața. Am fost încântați să descoperim părți plăcute precum joie de vivre franceză, care s-a potrivit exact cu conceptul nostru. Dorim să arătăm clienților creativitatea noastră și versatilitatea produselor.

Timpul a fost o altă provocare. Aveam nevoie de mai mult timp decât ne așteptam.

În cele din urmă, anul trecut a devenit principala provocare. Am încercat să o abordăm cu încredere, gândindu-ne că va fi o poveste utilă de spus, până la urmă. Planul nostru a durat mai mult decât ne așteptam, totul a fost amânat, dar am rămas optimiști și loiali proiectului nostru.

Din prima zi, în această afacere, am oferit un produs perfect. Ca și în ultimii douăzeci de ani, avem un feedback foarte bun din partea clienților noștri. În afară de asta, ceea ce cred că este de bază pentru orice profesionist din această afacere, sau orice altă afacere, atunci când fabricăm un produs, este experiența pe care o oferim. Eu și buna mea soție, în calitate de proprietari, suntem permanent aici pentru a primi și servi cliențîi. La Gelato D'Amore avem Ladies and Gentleman care servesc Ladies and Gentleman, pentru a aduce bucurie și fericire, pasiune și dragoste și o experiență minunată nu numai cu degustarea acestor produse uimitoare. Au fost livrate lumii, probabil, în cele mai bune vremuri ale umanității.

Pe piața noastră de origine, acesta este ceva în care suntem specializați.

Avem, de asemenea, atelierul unde oamenii pot veni și își pot face singuri gelato, pot pune întrebări și pot afla despre acest produs minunat.

Avem de asemenea o mulțime de evenimente pentru a aduce oamenii la magazin. Am văzut că nimeni nu face asta și am făcut-o din prima zi. Avem evenimentul All You Can Eat, care este un eveniment de o zi la care poți să vii, să deguști produsele noastre la un preț foarte democratic.

De asemenea Gelato Outlet, eveniment la care poți veni și servi produsul la magazin sau la pachet, și ai un preț special, în ziua respectivă.

Ne dorim, de asemenea, să abordăm Clubul de Fotbal de aici cu un program adresat tinerilor. Am fost influențați de o poveste spusă de un fotbalist care ne-a povestit vremurile când era tânăr și erau acele goluri de înghețată. Când aveau ziua de antrenament, aveau meciul de fotbal la finalul secțiunii de antrenament. Fotbalistul, care a marcat ultimul apel al jocului, a primit o înghețată. Pentru acest tip și coechipierii lui, acesta a fost ceva foarte special. Pentru noi, a fost o poveste foarte emoționantă!

Există o mulțime de povești care leagă România de Riviera Franceză precum cea de la Negresco, Capșa.

Negresco era ucenic la cunoscuta Casă Capșa din România și făcea, de asemenea, înghețată. De fapt, acolo era un profesionist italian care făcea înghețata și Negresco îl ajuta.

De asemenea, avem această poveste minunată cu această casă, Casă Capșa, și proeminentul militar francez Joffre. Într-o zi, a vizitat România pentru că sistemul militar românesc este ‘copy paste’ al sistemului militar francez. În cinstea lui, frațîi Capșa au realizat minunata bucată de cofetărie, o pralină care poartă numele acestei persoane. L-am dezvoltat înainte de a veni aici și îl avem în magazinul nostru permanent.

Am creat aceste arome, care este practic minunata noastră ciocolată din Italia și lichior francez de portocale cu bucăți din această pralină.

Provocarea pe care am avut-o venind aici a fost legată de sincronizare. Chiar dacă pare că nu este momentul potrivit, cu această problemă sanitară, pe de altă parte, aceasta a fost o provocare. Deschidem în afara sezonului principal, dar, pe de altă parte, spunem, în ultimii douăzeci de ani, că gelato nu are sezon. Este un an plin, îl poți avea în orice zi, în orice moment al anului, în orice împrejurare.

O altă provocare este că, aici, sunt niște profesioniști foarte buni, chiar artiști. Nu se pare că acestei piețe îi lipsea ceva! Aceasta este o adevărată provocare! Desigur, livrăm noilor veniți și această legătură franco-română care este foarte puternică. Felul în care vedem noi în România este că suntem aceeași familie. Prin toate acestea, le arătam oamenilor că noi, cu adevărat, iubim Nisa.

Ca întotdeauna, fiecare persoană din această lume merită, măcar, o șansă. Le rugăm să ne ofere, măcar, o șansă. Asta înseamnă că ar trebui să vină la noi, măcar o dată, să încerce produsul și să fie sinceri cu ei și cu noi și să spună dacă le place sau nu. O șansă și vor decide dacă experiența lor cu produsele, ofertele și evenimentele noastre este ceva ce le place sau nu.

D'Amore înseamnă că o facem prin iubire. Suntem oameni de afaceri, dar, în primul rând, suntem profesioniști. Ne iubim meșteșugurile noastre, afacerea noastră, cliențîi noștri, furnizorii noștri, locurile în care operăm.

Nu putem decât să-i asigurăm de dăruirea noastră față de acest loc minunat și de tot ceea ce dorim să împărtășim.

Fără ele și feedback-ul sincer nu suntem nimic!

Pentru un cuplu venit din partea Europei de Est, am depășit acest an special! De asemenea, să ai 54 de ani ca mine sau 40 de ani ca Patricia, să faci o schimbare atât de dramatică de la propria ta țara natală, unde ești binecunoscut, la a nu fi nimeni aici, asta este o provocare! Sper ca oamenii să înțeleagă acest curaj!

Începem de aici și vrem să continuăm în sudul Franței și, peste zece-cincisprezece ani, să avem, poate, prezență națională.

Suntem foarte norocoși, nu doar pentru că suntem în Franța, ci și pentru că facem un gelato care este foarte versatil. Un produs care nu are sezon, fără restricțîi.

Și o vom face pas cu pas pentru că suntem aici pentru totdeauna.

Există un singur loc în care să te îndrăgostești de gelato și de proprietarii săi, care îți vor arăta pasiunea prin tot ceea ce fac. Gelato D'Amore Nice.

Roadele Toamnei la Domeniul Manasia

Roadele Toamnei la Domeniul Manasia, ediția a 7-a a evenimentului ce sărbătorește anual belșugul pământului, obiceiurile culinare și tradițiile locale, va avea loc pe 16 și 17 octombrie.

Roadele toamnei reunește anul acesta mici producători din Bărăgan, în cadrul Farmer’s Market – un târg în aer liber, ce promovează micile afaceri locale. Vă invităm să descoperiți rezultatele muncii unor oameni pasionați, să savurați preparate tradiționale de sezon, să vă bucurați de folclor popular și povești aristocrate, atât sâmbătă – zi în care deschidem porțile domeniului, cât și duminică – în cadru mai restrâns.

Prima ediție Farmer’s Market, găzduită în cadrul evenimentului nostru anual ce sărbătorește roadele pământului prin obiceiurile culinare și tradiții locale, va reuni în jur de 20 de mici producători locali.

Timp de două zile, veți putea încerca și cumpăra legume (roșii, ardei capia „urechi de elefant”, brocoli, fenicul, castraveți sau pepenași pentru murături sau vinete pufoase), fructe de sezon (mere, gutui sau căpșuni celebre), brânzeturi de fermă sau miere, toate produse ecologic în Bărăgan.

Veți descoperi covoare țesute tradițional la război, accesorii handmade, produse pe bază de lavandă sau chiar veți putea pleca acasă cu o tuie de pepinieră.

Preparatele noastre culinare le veți găsi sâmbătă în târg sau le veți putea savura în cadrul dejunului de duminică. La final, suntem siguri că nu veți putea pleca acasă fără specialitățile unui cofetar cu tradiție.'

Detalii legate de eveniment puteți vedea accesând pagina https://www.facebook.com/events/1732338820310260/

Shopron, Piață cu Viață!

Pentru că nouă, ca și vouă, ne pasă de cum a fost crescută și produsă hrana zilnică a celor dragi, am pus laolaltă, într-un concept unic în România, un Farmers Market ce reunește producători de fructe, legume, brânzeturi, carne și pește, vinuri și mulți alții.

Shopron Piață cu Viață, un proiect căruia i-am dedicat un spațiu generos de peste 15000 de mp, cu un design modern și extrem de atractiv, înseamnă produse autohtone proaspete, sănătoase, din producție locală și la preț de producător.

Poți afla aici poveștile tuturor brandurilor precum Doripesco, Sergiana, Măcelăria Brașoveană, la Sibieni, Velican și multe altele.

Nu poate fi nimic mai plăcut decât să întregești bucuria cumpărăturilor zilnice de produse proaspete cu un prânz la City Pizza, Xin Yue, Filalei Shaorma și un popas la Cafeteca, Cofetăria Muresana, Gelatomania, Beer Factory și multe altele.

La etaj, Glass Art Kraft vă așteaptă cu colecțiile de ceramică și sticlărie, precum și cu noile modele de globuri din sticlă pictate manual, ce pot fi personalizate pe loc în galerie.

Vom crea în fiecare lună și cu ocazia fiecărui eveniment special târguri de cadouri, ce vor pune laolaltă branduri din cât mai diverse domenii, pentru ca Shopron să devina universul cumpărăturilor familiei tale.

Cu Shopron, sărbătorile 2021 vor fi perfecte!

Grupul Jidvei. Cel mai mare producător de vin din România

2020 a fost un an cu totul neașteptat, un an care a adus nenumărate provocări, incertitudini, dar și schimbări majore pentru companii, pentru organizații, dar mai ales pentru oameni.

La finalul unui an dificil, Grupul Jidvei privește, ca de fiecare dată, partea plină a paharului: 2020 a fost un an al reevaluărilor, al schimbărilor de perspectivă, al reinventării și al preocupării permanente de a merge mai departe, continuând să facem lucrurile așa cum știm noi mai bine, cu pasiune, cu dedicare și mai ales cu mult curaj. Sunt valori care, de mai bine de 20 de ani, stau în centrul filosofiei și al acțiunilor noastre, continuând să ne ofere energia și reperele pentru evoluție, pentru inovație, pentru fiecare pas înainte.

Jidvei este cel mai vechi producător de vinuri spumante obținute prin metoda tradițională din România și suntem mândri să ducem mai departe această tradiție de peste 60 de ani.

Grupul Jidvei, cel mai mare producător de vin din România, deține cea mai mare plantație viticolă din țară și din Europa cu proprietar unic, având 2.500 de hectare de viță-de-vie și crame dotate cu cele mai performante echipamente.

Gama Vinars Jidvei vorbește despre o tradiție de secole a Transilvaniei - producerea distilatului de vin de către viticultorii sași. Ducem mai departe cu respect această tradiție, iar azi Jidvei este cel mai mare producător de vinars cu Indicație Geografică din România.

În zona DOC “TÂRNAVE” – sub denumirea JIDVEI, se produc unele dintre cele mai apreciate vinuri și spumante românești, calitatea acestora fiind confirmată an de an de medaliile obținute la competiții internaționale.

Vinurile de Jidvei au fost distinse în ultimii 10 ani cu peste 500 de medalii în cadrul celor mai prestigioase concursuri de profil din lume.

Ulei cu Gust de vară grecească cu sunet de cicade. Andreea Koronios, Zaliari Olive Oil

Zaliari este o mică afacere de familie, iar numele vine de la numele livezii de măslini. Zaliari are "gust de vară cu sunet de cicade" este motto-ul nostru, dat de un prieten drag.

Soțul meu, Charalampos (Babis) Koronios, grec, are livada de măslini în Peninsula Peloponesse. Acestă livada este în familie de peste 50 ani si are în jur de 1500 măslini. După ce ne-am căsătorit, în 2018, am adus puțin ulei pentru prieteni, care l-au lăudat foarte mult. Acest lucru ne-a dat încredere și am început să mă interesez cum putem face să aducem pentru vânzare.

Am aflat între timp că această ramură, a uleiului de măsline, este cea mai falsificată din lume și că practic nu știm ce luăm din magazin.

Anul 2019 a fost un an de tatonări, de adunat informații, de plimbat pe la instituțiile statului, așa că firma a fost oficial dechisa abia în ianuarie 2020. 

Dacă mă întreba cineva acum cinci ani ceva legat de orice business, ziceam că nu mă simt în stare. Îmi era frică de eșec, îmi era frică să investesc bani și suflet și apoi să se aleagă praful. 

Eu am studiat Psihologie, deci sunt psiholog la bază, deși nu am profesat nici o zi, am lucrat 10 ani în Italia în domeniul Horeca, iar acum, pe lângă Zaliari, lucrez la o multinațională. Eu mă ocup de Zaliari după ce ajunge în sticle sau canistre, iar măslinele sunt puse la murat. 

Înainte de acest proces, adică tot ceea ce presupune ingrijitul măslinilor, udatul lor, curățatul, hrănitul (da, măslinii mănâncă) li se dau vitamine de două ori pe an, și, de asemenea, culesul și prelucratul lor, sunt în grija soțului și a socrului meu. Ei știu tot ceea ce este legat de măslini doar privindu-le frunzele. Mie mi se pare fascinant! 

Bineînțeles că eu sunt doar ochi și urechi când vorbesc despre asta și vreau să știu absolut tot, pentru simplul fapt că doresc să dau mai departe informația. 

Oamenii care ne urmăresc și care ne aleg au dreptul să știe cât mai mult din întregul process. Ei sunt motorul nostru, ei ne fac să fim mai buni, să gândim produse noi și bune pentru ei. 

In acest sens am diversificat oferta, pe partea de ulei, acum avem și ulei nefiltrat, adică cel care mai are încă pulpă de măsline în el, care este foarte foarte sănătos.  

Acest lucru se poate face doar când măslinele sunt proaspăt presate. Mai avem ulei aromatizat cu usturoi, chilli și rozmarin, mirodeniile fiind luate tot de la producătorii locali. 

Pe partea de măsline, măsline negre cu usturoi, cu chilli  și măsline verzi.  

Planurile noastre sunt să ne mărim livada, eventual să facem ulei Zaliari Bio pe un teren al soțului meu, unde mai pot fi plantați în jur de 500 de măslini.  

De asemenea, în livadă avem o căsuță pe care dorim să o renovăm și să putem primi oaspeți care vor să guste viață grecească adevărată ( spun asta pentru că nu este o zona turistică, deci totul este real, fără cosmetizări) sau oameni care vor să vadă și să participe la cules.  

Visul meu este să putem duce acolo familii cu copii bolnavi, și nu numai, care să culeagă măsline pe care să le ducem la fabrică să fie făcute ulei, pe care ei să îl ia acasă. Mi se pare o experiență de neuitat, atât pentru un adult, cât și pentru copii. 

Clienții noștri sunt în principal familii cu copii mici. Am observat că, atunci când apar copiii, ne dorim să le oferim mâncare cât mai sănătoasă și, inevitabil, ne îndreptăm dieta . Din păcate am cunoscut multe familii care au copiii bolnavi, boli grave sau tulburări de comportament. Mamele, tații, bunicii sunt niște oameni minunați, niște eroi pentru mine.  

Este atât de înduioșător și de emoționant când vezi poze cu un copil care face tratament invaziv, iar unicul aliment tolerat este pâinea cu ulei Zaliari. Este ceva de nedescris, un sentiment de drag amestecat cu tristețe, amestecat cu reală mândrie. 

Oamenii aceștia ne deschid ochii din foarte multe puncte de vedere, atât legat de business, cât și legat de viața de zi cu zi, despre ceea ce înseamnă lupta și greutățile.

Prin Zaliari am cunoscut OAMENI adevărați, cu principii și valori, oameni care ajută dezinteresat, cu o vorbă, cu un sfat, cu o recomandare, iar datorită lor am ajuns unde suntem acum.

Ei toți ne dau energie bună, care ne ajută în fiecare zi și ne stimulează să fim mai buni și să dorim să facem mai mult pentru ei.

Producem și îmbuteliem în Grecia, dar vindem în România în toată țara. Trimitem prin curier oriunde, iar comenzile le primim printr-un formular on-line.

Un alt plan pentru 2021 e să facem un magazin on-line, până atunci doritorii ne găsesc pe Instagram Zaliari Oil sau Facebook (Zaliari Olive Oil)

Ceea ce îmi doresc să se știe este că Zaliari este despre familie. Totul este făcut în familie și se adresează familiilor. Este un produs făcut cu mare, mare drag de oameni și de calitate.