Ruvix. O poveste frumoasă care arată că în România chiar se poate

Ruvix s-a născut în anul 2014, atunci când cei trei prieteni, Elena Matei, Cristian Rădulescu și Alexandru Ciobică, au decis că-și doresc ceva al lor, să producă fizic un bun. Deși nu aveau vreun fel de experiență în domeniul antreprenoriatului sau în domeniul în care urmau să activeze, au reușit cu multă muncă și perseverență să creeze ceva. Ceva ce pentru unii înseamnă astăzi tricouri mișto, pentru alții un partener de încredere, iar pentru cei care lucrează la Ruvix, o nouă familie.

S-au avântat în imprimeria textilă cumva pe picior greșit, pentru că și-au folosit toți banii strânși pe niște utilaje care aveau să nu le fie de folos. Totuși au mers mai departe, chiar dacă poate toate semnele spuneau că trebuie să renunțe. Au investit fiecare bănuț încasat din vânzările online și au reușit să cumpere utilaje potrivite pentru nevoile companiei.

Anii au trecut, utilajele s-au înmulțit, iar echipa a crescut. Ruvix se laudă acum cu o echipă de 18 oameni și cu o cifră de afaceri de 1,2 milioane de euro pe grupul de firme. Dintr-un apartament cu două camere minuscule, au ajuns la cel de-al patrulea sediu, o superbă casă de pe strada Aurel Vlaicu, în care zilnic răsună voia bună.

Anul acesta, Ruvix a mai bifat un lucru super mișto. CEL MAI MARE TRICOU DIN LUME! Acesta are 80x100m, iar pentru coaserea lui s-au folosit 2 km de ață. Tricoul a fost făcut cadou lui Cristian, de către prieteni, cu ocazia aniversării lui.

O poveste frumoasă care arată că în România chiar se poate! Se poate dacă îți dorești, dacă perseverezi și iubești ceea ce faci.

Proud to be Ruvix. Proud to be Romanian!

IONA Jewelry. Povestea bijuteriilor fine

Spunem povestea bijuteriilor fine, fabricate în România de designeri de produs și maeștri bijutieri care duc tradiția mai departe. Toate bijuteriile IONA sunt lucrate în aur de 14K galben, alb și roz și cu diamante albe sau negre.

Ne găsești în online cu cele mai fresh colecții de bijuterii din aur, cu design minimalist. Ne bucurăm să te cunoaștem. Noi suntem IONA.

Cine este IONA? Numele este interpretarea modernă a miticului Iona, pescarul care caută libertatea și cunoașterea de sine. Pentru că brandul IONA vorbește despre eliberarea de convenții, despre autenticitate și susținerea comunității din care face parte.

Bijuteriile Urban Goddess de la IONA se asortează perfect cu femeile care le poartă: femei puternice, care ne fascinează cu energia lor. Pentru ele am creat piese delicate din aur, cu design minimalist și simboluri contemporane.

Investește în povestea ta sau a unei persoane dragi ție cu o bijuterie care nu își pierde valoarea în timp.

Verighetele și inelele de logodnă IONA urmează aceeași linie minimalistă a brandului. De asemenea, pentru noi este foarte important confortul interior al verighetelor pentru că acestea vor fi purtate de clienți întreaga viață.

O noutate a colecției noastre sunt diamantele negre, al căror farmec este potențat cel mai bine de aurul alb, iar “vedeta”colecției este Miraculum Mundi. Inspirați de frumusețea poeziei lui Lucian Blaga, Eu nu strivesc corola de minuni a lumii, bijutierii noștri au creat verighete cu aspect de gheață și 36 de diamante poziționate pe muchie, o tehnică foarte complexă pe care numai un bijutier experimentat o poate realiza. Pentru montarea pietrelor în verighetele Miraculum Mundi se lucrează aproximativ 4 săptămâni. Avem bijutieri foarte buni la noi în țară și ne-am propus să le demonstrăm clienților că verighetele produse în România sunt la un nivel calitativ înalt.

www.iona.ro / www.ionastore.ro

Nicolle Birta. O viață cu gust e o viață cu sens

Paris, 9 octombrie 2017 — o dimineață însorită, cu aer revigorant de toamnă și emoții la fel de mari ca Turnul Eiffel, care se înalță la orizont, în fața mea, în timp ce străbat cu hotărâre drumul către el. Nu ajung însă până acolo. Mă opresc în fața unei clădiri moderne, marcată de un albastru pe care îl recunosc din poze, dar care în realitate strălucește încă și mai frumos. Este “Le Cordon Bleu”, una dintre cele mai vechi și mai importante instituții din istoria gastronomiei, iar pentru mine începe prima zi din programul Hautes Études du Goût, de la Gastronomie et des Arts de la Table (HEG). Nu știu asta încă, în timp ce urc scările cu bucurie și zâmbet larg, dar sunt pe cale să trăiesc una dintre cele mai efervescente experiențe din viața mea.  

HEG a fost dezvoltat ca un parteneriat între Le Cordon Bleu Paris și Universitatea din Reims, Champagne-Ardenne și oferă o perspectivă 360° asupra gastronomiei, care e studiată sub multiplele ei aspecte: istoric, științific, cultural, economic, sociologic. Programul nu este doar unul foarte complex, ci și unul exclusivist: în el nu sunt selectați anual decât maximum 25 de participanți din întreaga lume. Printre cei din promoția 2017 m-am numărat si eu.

Cursurile, gândite ca un crescendo, s-au desfășurat în două etape: prima, în Paris, la sediul Le Cordon Bleu și o zi la Sorbona, iar a doua în Reims, capitala regiunii Champagne. Una dintre caracteristicile care fac din HEG un program unic este faptul că abordarea interdisciplinară a cursurilor este îmbogățită de workshopuri, vizite de lucru și mese educaționale de excepție, menite să completeze și să rotunjească întreaga experiență – o adevărată imersiune într-un univers al explorării și al descoperirii, în care am respirat, gândit, simțit și trăit gastronomie de la început până la sfârșit.

De la istoria gastronomiei și a restaurantelor, trenduri și inovație în gastronomie, food writing, gastronomie moleculară și cuisine note-by-note (cu însuși inventatorul lor, cercetătorul Hervé This), neurofiziologia gustului sau dinamica bulelor de șampanie și până la experiențe precum cea a unei cine medievale recreate special pentru noi, lunga vizită nocturnă la Rungis – cea mai mare piață de produse proaspete din lume, cina educațională de la Casa Krug, workshopul de șampanie și prânzul educațional de la G.H. Mumm sau memorabila seară de la Domaine Les Crayères, sub îndrumarea reputatului oenolog francez și filosof al gustului, Jacques Puisais – ca să amintesc doar câteva exemple — totul s-a transformat într-un adevărat festin al cunoașterii, pe cât de frumos, pe atât de provocator și de solicitant, căci nivelul deosebit de înalt al cursurilor, volumul mare de informații și ritmul intens întrec orice așteptări.

În octombrie 2018, în cadrul ceremoniei de absolvire de la Reims, am primit, cu mândrie și cu mențiunea “très bien”, Diplôme d'Université du Goût, de la Gastronomie et des Arts de la Table, prima diplomă de acest fel acordată cuiva din România. Iar lucrarea mea de cercetare, Voyage gastronomique de Paris au Petit Paris, s-a clasat între cele mai bune trei lucrări ale promoției. La aproape un an distanță, experiența HEG continuă să mă hrănească în fiecare zi. Am mers acolo cu scopul de a învăța despre gastronomie la cel mai înalt nivel. Dar, în final, am învățat o minunată lecție despre cum viața noastră poate deveni mai bună și mai plină printr-un lucru atât de simplu cum e gustul. Pentru că o viață cu gust e o viață cu sens.

Doctor Mihaela Radu, Embriolog, Wellborn4All, Centru de Excelenta in Reproducere Umana Asistata

‘Cea mai mare satisfactie este atunci cand stiu ca, din embrionul pe care l-am "creat si ingrijit" cu mare atentie timp de cateva zile, a luat nastere zambetul de copil care a umplut golul infertilitatii.

A fi embriolog inseamna pasiune, vocatie, empatie, spirit.

Mi-am dorit sa devin embriolog inca din timpul facultatii, atunci cand am descoperit Biologia dezvoltarii.

Cand am intrat pentru prima data intr-un laborator de fertilizare in vitro am simtit ca aici o sa desavarsesc ca om, ca suflet, ca si cunostinte acumulate in anii de studii.

A fi embriolog inseamna sa constientizezi ca "viata" vazuta prin obiectivull microscopului depinde de tine sa inveti sa gandesti ca un embrion.

Cel mai frumos devine atunci cand, pornind de la doua celule, un ovocit si un spermatozoid, manipulate cu grija, se obtine un embrion, care, mai apoi, devine un vis implinit.

In fiecare zi retraiesc aceleasi sentimente alaturi de viitorii parinti: dorinta, speranta, bucurie, sau, uneori, tristetea esecului si a neputintei.

Cea mai mare satisfactie este atunci cand stiu ca, din embrionul pe care l-am "creat si ingrijit" cu mare atentie timp de cateva zile, a luat nastere zambetul de copil care a umplut golul infertilitatii.’

Doctor Mihaela Radu, Embriolog, Wellborn4All

Magnolia. Florăria pentru care nu există distanțe prea mari

Dacă spui “flori livrate oriunde în lume”, spui Florăria Magnolia.

Povestea Magnolia a început în 1997, iar fondatorii ei, Ioana şi Gabriel Molnar, au visat o florărie în care calitatea produselor și a serviciilor, alături de atenţia faţă de client, să fie principii de neclintit. Lucru care s-a și întâmplat în cei 22 de ani de existență. Azi compania deține cel mai mare lanț de florării din România, depozite proprii, un garden center și florăria online prin intermediul căreia se pot trimite flori în orice colț al lumii.

"Dincolo de faptul că vindem flori, noi credem că, de fapt, menirea noastră este să îi ajutăm pe oameni să transmită mesaje și sentimente. Cu mândrie, spunem că suntem curierii care transportă cea mai prețioasă încărcătură- emoțiile clienților noștri transmise prin intermediul florilor.” Gabriel Molnar, fondator Magnolia.

Magnolia este o confirmare a faptului că atunci când vrei să aduci bucurie, nu există piedici și nici prea mulți kilometri. Nu contează localitatea, țara sau continentul! Comanzi florile online sau în una dintre florării și cadoul tău va ajunge la destinație în doar câteva ore.

Mereu atenți la dorințele fiecărui client și la mesajul pe care acesta vrea să-l transmită, floriștii Magnolia vin cu recomandări și cu soluții personalizate.

"Suntem norocoși să putem fi alături de clienții noștri la evenimentele frumoase din viețile lor și, mai ales, să le fim un sprijin real atunci când vor să facă fericit pe cineva drag. Să aduci emoție celor pe care îi iubești cu ajutorul florilor este unul dintre cele mai frumoase lucruri, iar pentru Magnolia, această emoție este motorul care mișcă întreaga companie” spune Ioana Molnar, fondator Magnolia.