AMA Design. Singura echipă de arhitecți din România specializată exclusiv în office design.

AMA Design este singura echipă de arhitecți din România specializată exclusiv în office design. Cu un portofoliu impresionant de peste 200 de proiecte creative realizate pe parcursul a 18 ani și cu know-how unic în strategii de organizare a spațiului de lucru, este cu siguranță cea mai experimentată companie de arhitectură pentru proiecte de amenajări de birouri.

Fiecare proiect are identitatea lui, exprimând valorile și cultura fiecărei companii. În același timp, toate proiectele au un numitor comun care definește semnătura acestei echipe: curajul de a utiliza culoarea și de a asocia texturi, finisaje și sisteme de iluminare cu design unicat cu scopul de a creea un mediu de lucru stimulant. “Ne place să construim spații de lucru în care oamenii se simt inspirați și susținuți să lucreze eficient împreună” spune Anda Manu, Leading Architect și fondator al AMA Design.

Serviciile AMA Design acoperă toate fazele procesului de amenajare, reamenajare sau relocare a birourilor unei companii, de la testul de fit-out, conceptul de design, proiectul de execuție până la consultanță și implementarea acestuia.

Este o echipă de arhitecți creativă și experimentată în proiecte diverse dar mai ales în proiecte de mari dimensiuni ale unora dintre cele mai puternice corporații din lume. Printre proiectele lor curente se numară birourile ING Bank, Raiffeisen Bank, Electronic Arts, Renault, Orange, Lidl, Huawei, Finastra și multe altele, însumând peste 1,3 milioane de metri pătrati amenajați. Ca să crezi trebuie să vezi, ca să simți trebuie să lucrezi cu ei!

Eduard Geapana, 5 ani de curaj

Edy Creative este un studio specializat în crearea și administrarea de site-uri și în servicii de digital marketing. Proiectul s-a născut în 2013, din pasiunea unui tânăr antreprenor român, Eduard Geapana, pentru mediul online și crearea de identități de brand.

Într-o lume tot mai tehnologizată, modul în care o companie își clădește și promovează imaginea prin intermediul site-ului de prezentare, a paginilor de social media sau a campaniilor de marketing online face diferența dintre succes și eșec.

Acum mai bine de cinci ani, aflat la început de drum, Eduard a pornit de la o vorbă veche: “Fă ceea ce-ți place și nu vei fi nevoit să muncești o zi din viața ta!” Experiența i-a arătat că de muncit, a muncit enorm, dar toate orele petrecute creând site-uri, concepte și campanii l-au transformat în profesionistul de astăzi.

Satisfacțiile au fost pe măsura efortului și s-au concretizat în peste 30 de clienți mulțumiți care îi datorează și lui parte din reușita în afaceri! Să înveți și să îți îmbunătățești constant serviciile, să-ți asculți clientul și să-l înțelegi – acestea sunt ingredientele care s-au amestecat în proporții perfecte și au făcut ca Edy Creative să devină un nume în domeniul său.

Implicarea și pasiunea, dorința de a fi mereu mai bun și curiozitatea neobosită pentru tot ceea ce înseamnă inovație în branding, design grafic și marketing digital îl definesc pe Eduard atât în viața profesională, dar și în viața personală, pentru că una dintre marile lui reușite e transformarea unui hobby într-o carieră.

 

 

Cristian Crestincov. Sculptor.

Inclinatiile mele spre arta au aparut inca de la o vârsta frageda; îmi aduc aminte ca parintii mei si educatoarele nu știau cum sa ma oprească atunci cand desenam pe jos, pe pereti sau cand ma jucam la masa cu mancarea, modeland in unt sau in orice aveam in farfurie.

Astfel, drumul meu creativ a inceput a se contura. Parintii mei m-au incurajat in aceasta directie si m-au trimis sa urmez o scoala profesională de Arte Plastice in Chisinau si ulterior mama mea s-a mutat impreuna cu mine la Bucuresti pentru ca eu sa pot urma Liceul de Arte Plastice N. Tonita. Apoi a urmat in mod natural Facultatea de Arte Plastice Bucuresti – Sectia Sculptura unde am avut norocul sa dau peste niste profesori dispusi sa ma ajute sa descopar secretele bronzului si artei monumentale, ei fiind deja artisti consacrati la acel moment.

In acest context, au urmat numeroase proiecte si monumente la care am colaborat, lucrari de arta pe care le-am turnat in bronz, expozitii realizate in tara si strainatate.

Arta mea s-a conturat in jurul a 3 teme fundamentale, respectiv: 1- sacru, inger, suflet, credinta; 2 -Figurativ: personaje umane, portrete; 3- Regnul animal si natura.

Anul acesta mi-am propus sa tratez teme care sa transmita, pe langa o emotie, si un mesaj subinteles. In acest context lucrarile cele mai semnificative la care lucrez in continuare sunt: lucrarea medie „Strigatul Balenei” si monumentul „Regina Maria a Romaniei”. Monumentul Reginei Maria este un proiect extrem de complex si drag care sper sa depaseasca faza de macheta.

Apulum. Cea mai mare fabrică de porţelan din Europa

Astăzi cea mai mare fabrică de porțelan din Europa, Apulum s-a înființat în anul 1970 și a început să producă în anul 1971. Dintre cele 3 fabrici de porțelan existente în perioadă comunistă, Apulum s-a distins ca cea mai importantă, prin calitatea și diversificarea producției și a profesionalismului existent.

Anul 2007 a marcat, odată cu preluarea pachetului majoritar de acțiuni de către un investitor unic, trecerea la o viziune managerială concretizată în proiecte ambițioase, retehnologizare și programe de investiții desfășurate an de an, ceea ce a condus la creșterea considerabilă a capacităților de producție și a calității.

“Cu mari eforturi, împreună cu asociatul meu Dl. Alvaro Santini, am reușit să avem azi un flux tehnologic modern, o diversificare a producției, satisfacerea cerinței de pe piață.

Azi putem spune că am reușit, datorită prezenței noastre continue și implicarea deplină a managementului companiei alături de celelalte departamente. Au fost 10 ani în care imaginea companiei s-a schimbat radical, dintr-o societate aflată în stare de dificultate, la o companie puternică, care s-a impus pe piață, atat prin produsele și serviciile oferite, dar și prin responsabilitatea față de proprii angajati” Rodica Vasin.

Exporturile de produse Apulum acoperă majoritatea țărilor europene recunoscute ca tradiție și exigențe, precum Anglia, Germania, Franța, Italia, Grecia, Olanda , Finlanda și peste ocean - SUA, Mexic, Australia.

Devenind un adevărat brand, Apulum este rezultatul activității echipei manageriale coordonate de acționarul majoritar, iar consolidarea și dezvoltarea lui sunt asigurate prin derularea în viitor a unor noi proiecte de dezvoltare și eficientizare, cu două puncte importante - creșterea continuă, la nivelul de satisfacție al angajatului, și gradul de satisfacție al clienților noștri. Astăzi, Apulum este o familie cu 1500 de muncitori fideli.

Eduard Geapana, Edy Creative. 5 ani de curaj.

Au trecut mai bine de 5 ani de când am lansat proiectul Edy Creative, dar sunt aproape 9 ani de când visam să fiu pe picioarele mele.

Se întâmpla prin liceu, când pasiunea pentru web și în special pentru construcția din spatele unui site imi părea o provocare extraordinară, o provocare descoperită în câteva cursuri făcute undeva aproape de Piața 1 Mai. A fost o introducere, un abecedar ce îți oferea posibilități noi și devenea complex de la an la an. Din acel moment învăț ceva nou în fiecare zi și continui acest proces deoarece în web design nu existe barieri, evoluția este continuă.

Începusem să scriu aceste rânduri anul trecut când mă întorceam de la conferința TECOMM din Cluj. Îmi aduc aminte de acea seară rece de octombrie, mă aflam într-un tren aglomerat care abia se mișca, cu o lumină slabă în interior, doar lumina ecranului de la tabletă oferea un pic de culoare în acel spațiu. Așteptam să scriu pe blog încă de atunci și știam că va urma să-l lansez, speram eu spre sfârșitul anului 2015, dar proiectele noi care au apărut m-au facut să amân actualizarea online (site-ul meu a fost până acum cel mai greu și mai lung proiect).

Când mă gândesc la drumul din ultimii ani, îmi dau seama că nu a fost ușor să ajung astăzi în acest punct. Am pornit o firmă fără să am prea multe resurse, am învățat totul din mers, am căutat soluții la probleme neașteptate și am învățat ceva nou în fiecare zi, de la bătaia de cap pe care o ai când apare lipsa de cashflow, până la modul de a negocia în proiecte, de a pune întrebări, de a dezvolta cu adevărat un marketing online pentru clienți.

Am simțit întotdeauna că acesta este drumul meu, deși am avut multe zile când am spus “Gata, mâine mă opresc”. Din astfel de momente se nasc idei noi prin care găsești soluții și chiar implementezi servicii noi.

Consider că acesta trebuie să fie drumul oricărui tânăr care începe o afacere, să treacă printr-un proces sănătos, care nu este ușor, dar care îl va ajuta să se dezvolte, să învețe și să contribuie în economie cu o afacere de succes.