Intermedicas. Second Opinion. World Class Doctors

Introdus pe piața din România în 2013, conceptul de Second Opinion s-a dezvoltat în realitate prin prima clinica specializată, la momentul intrării Anei Maria Marian în acționariatul Intermedicas.

Din poziția de Managing Partner, a căutat o soluție prin care pacientul român să nu se mai simtă legat de sistemul local de sănătate, fie el privat sau de stat. „Oamenii sunt obișnuiți să-și caute simptomele pe Google, își întreabă rudele sau prietenii care este cel mai bun endocrinolog sau cel mai bun oncolog. Și, bineînțeles, primesc informații neoficiale și nevalidate medical“, explică Ana Maria Marian. Iar în acest spațiu incert intervine Intermedicas, care pune în legătură pacientul cu medicul cel mai potrivit pentru el, indiferent că se află în România, în Germania sau în Statele Unite.

În România, peste 50.000 de decese sunt înregistrate anual din cauza cancerului și mai puțin de 1% solicită second opinion. De aceea, prin serviciul de Second Opinion și prin comisia Tumor Board ne dorim să aplicăm și în România practici medicale de succes din afară, care pot crește semnificativ rata de supraviețuire a pacienților și totodată să încurajăm colaborările interdisciplinare pentru cazurile complicate.

Intermedicas rezolvă anual aproximativ 300 de cazuri de Second Opinion, cele mai solicitate specialități fiind oncologia, endocrinologia, ortopedia, cardiologia și ginecologia. Echipa medicală care oferă servicii de Second Opinion în cadrul clinicii este formată dintr-o rețea de peste 500 de specialiști, dintre care aproximativ 100 din România și restul din afara țării. Peste 70% dintre pacienții care au apelat la serviciile Intermedicas au beneficiat de o abordare medicală diferită față de cea propusă inițial.

Un studiu recent realizat de clinica Intermedicas arată că 87% dintre pacienți apelează la internet ca sursă pentru a doua opinie, iar 89% dintre pacienți susțin că nu apelează la second opinion din respect sau frică pentru medicul care a dat primul diagnostic. In acest context Intermedicas isi asuma rolul de promotor al conceptului de second opinion si educarea pacientilor romani de a apela la o a doua opinie medicala atunci cand primesc un diagnostic ingrijorator sau exista indoieli in privinta diagnosticului sau a tratamentului.

În 2017, o data cu intrarea Dr. Wargha Enayati (initiatorul abonamentelor medicale in Romania) in actionariatul Intermedicas, a fost lansat un nou serviciu inovator - Concierge Medicine, un concept hibrid care înglobează principalele avantaje ale asigurărilor și ale abonamentelor medicale. Prin Concierge Medicine propunem un sistem perfecționat de management al pacientului, care are la bază eficientizarea traseului medical, sub coordonarea unui medic integrator.

”Din dorința de a oferi cele mai bune servicii medicale pe o piață într-o dezvoltare continuă, am considerat că prin implicarea mea in Intermedicas pot crea un sistem prin care pacientul să poată avea acces direct la cei mai buni medici, tratamente și soluții medicale. Astfel, Intermedicas a dezvoltat, în mod firesc, o retea de medici, clinici și specialități de top la dispoziția pacienților. Un serviciu unicat de Concierge Medicine, un serviciu performant de Second Opinion, o altă filozofie a actului medical, având în centru grija față de pacient”, Dr. Wargha Enayati, Președinte Intermedicas.

Acest concept inovativ are la bază simplificarea și eficientizarea experienței din cadrul clinicii, cu ajutorul unui medic integrator, care oferă suport și îndrumări pacientului, conform nevoilor sale.

Intrebata despre planurile de viitor in acest domeniu, Ana Maria ne-a declarat: "Vizualiez cu multa claritate si incredere ziua in care fiecare pacient din Romania va sti ca Second Opinon ii poate salva viata. Ziua in care vom ajunge si noi, ca in vest, sa avem clinici specializate pe Second Opinion - asa cum acum e doar Intermedicas, la care pacientul sa poata apela atunci cand are un semn de intrebare referitor la starea lui de sanatate. Cred ca este necesara o schimbare de mentalitate, atat a pacientilor cat si a medicilor, un proces de durata care a fost inceput deja de noi si care are primele rezultate.”

Salsi Sinaia, cea mai veche fabrică de Salam de Sibiu din România

Salsi Sinaia, cea mai veche fabrică de Salam de Sibiu din România

‘Omul sfinteste locul’ La Salsi Sinaia acest lucru se intampla de mai bine de 100 de ani.

Maini de aur mestesugesc zi de zi cel mai titrat salam din Romania. Zi de zi ,ceas de ceas, fara oprire. La multi ani generatiilor din Salsi Sinaia care duc mai departe mestesugul facerii Salamului de Sibiu.' Carmen Gavrilescu, Director executiv Salsi Sinaia

Luviane. Atelier de Parfumerie.

Luviane Atelier de Parfumerie este un brand 100% românesc, parfumurile fiind concepute și fabricate în mod artizanal, într-un atelier din România, exclusiv din ingrediente naturale certificate, o parte din ele chiar organice. Iulia-Victoria Neagoe, parfumierul din spatele brandului, compune acorduri parfumate de la o vârstă fragedă, însă brandul a apărut în 2013, devenind marcă înregistrată în 2014.

Parfumier te naști, așa cum te naști compozitor sau pictor și este foarte importantă descoperirea acestei abilități încă din copilărie dar și perseverența, ținând cont că simțul olfactiv se diminuează după primii ani de viață.

Deși la început a părut o joacă, lucrurile au evoluat de la macerate și pomezi la parfumuri exclusiviste în serie mică (elixiruri, parfumuri solide, parfumuri ambientale), amprente olfactive pentru branduri sau evenimente și parfumuri de lux ‘sur-mesure’. În categoria serviciilor oferite de alchimist intră și partea de consultanță/realizarea parfumurilor personalizate pe baza principiilor Aromacologiei dar și ateliere olfactive experențiale. Parcursul a fost completat cu experiențe practice în ateliere artizanale și cu foarte mult studiu de specialitate. Dar dincolo de studii sunt inspirația și creativitatea, parfumierul fiind în fapt un alchimist, un magician și un creator de amintiri și emoții olfactive.

Colecția “Miresme Românești” este una cu poveste, femeia fiind reprezentată prin transpunere olfactivă în diferite etape din viață (din copilărie/adolescență, până la femeia mamă). Povestea fiecărui parfum este completată de o denumire străveche (Dryada, Matronalia, Kotys, Darzalas) și un simbol tradițional românesc. Cele mai multe dintre parfumuri se regăsesc atât în forma de Elixir, cât și de parfum solid. Parfumul dedicat femeii-mamă este unic (în curs de brevetare), fiind creat exclusiv din ingrediente permise în trimestrele 2 și 3 de sarcină și în perioada de alăptare.

Colecția privată “DOR” este una exclusivistă, parfumurile fiind realizate în serii foarte mici. Până în acest moment au ieșit din atelier pentru a putea fi testate și admirate, patru parfumuri (“armonie celestă”, “un amurg violet”, “un zbor divin” și “adieri magice”).

Colecția “Florile Reginei” este o colecție dedicată Reginei Maria a României, una dintre cele mai frumoase Regine ale începutului de secol trecut, o romantică incurabilă, plină de farmec, îndrăgostită până peste poate de flori cu care și-a presărat visele și toată viața. Pentru că violetele au marcat intensa existență a femeii care nu a încetat să își pună în valoare senzualitatea și feminitatea, cu toate că lumini și umbre i-au marcat viața, primul parfum al colecției este “Violete”. Parfumul exotic de violete indiene, preferatul Reginei, i-a însoțit trăirile, dragostea și întreaga poveste de viață, o poveste ca un film de Oscar. Colecția își dorește să surprindă cât mai multe ipostaze ale personalității complexe, precum și o parte din florile preferate ale Reginei Maria.

Odată cu Apa de toaletă “Zâna Florilor” pentru copii (realizată din ingrediente permise copiilor), pe 1 iunie 2016 a fost lansată colecția “Poveștile copilăriei - Zânele”, o serie de bijuterii din argint și pietre prețioase, cu motive tradiționale românești gravate, unele fiind prezentate în cadrul prezentării de modă MAM ce a avut loc la Ambasada României de la Paris cu ocazia Zilei Internaționale a Iei.

Inspirată de bijuteriile miniaturale de pe centurile châtelaine din epoca Victoriană, colecția de bijuterii “Podoabe aromate” este una foarte specială, în ea regăsindu-se pandantive și inele din argint împodobite cu pietre (semi) prețioase în care se poate purta parfumul preferat.

Brandul este unul de identitate națională, acest lucru evidențiindu-se încă din logo-ul prelucrat de pe o ie de Mehedinți. Parfumurile sunt cu și de poveste, Luviane Atelier de Parfumerie alegând să spună povești din mitologia noastră, să combine esențe extrase din plante bune de dragoste și aducătoare de noroc, să activeze amintiri, emoții, pasiuni. Miresme Românești, Dor, Zâne și multe alte simboluri românești sunt adunate în colecții exclusiviste ce păstrează amprenta națională.

Apulum. Cea mai mare fabrică de porţelan din Europa

Astăzi cea mai mare fabrică de porțelan din Europa, Apulum s-a înființat în anul 1970 și a început să producă în anul 1971. Dintre cele 3 fabrici de porțelan existente în perioadă comunistă, Apulum s-a distins ca cea mai importantă, prin calitatea și diversificarea producției și a profesionalismului existent.

Anul 2007 a marcat, odată cu preluarea pachetului majoritar de acțiuni de către un investitor unic, trecerea la o viziune managerială concretizată în proiecte ambițioase, retehnologizare și programe de investiții desfășurate an de an, ceea ce a condus la creșterea considerabilă a capacităților de producție și a calității.

“Cu mari eforturi, împreună cu asociatul meu Dl. Alvaro Santini, am reușit să avem azi un flux tehnologic modern, o diversificare a producției, satisfacerea cerinței de pe piață.

Azi putem spune că am reușit, datorită prezenței noastre continue și implicarea deplină a managementului companiei alături de celelalte departamente. Au fost 10 ani în care imaginea companiei s-a schimbat radical, dintr-o societate aflată în stare de dificultate, la o companie puternică, care s-a impus pe piață, atat prin produsele și serviciile oferite, dar și prin responsabilitatea față de proprii angajati” Rodica Vasin.

Exporturile de produse Apulum acoperă majoritatea țărilor europene recunoscute ca tradiție și exigențe, precum Anglia, Germania, Franța, Italia, Grecia, Olanda , Finlanda și peste ocean - SUA, Mexic, Australia.

Devenind un adevărat brand, Apulum este rezultatul activității echipei manageriale coordonate de acționarul majoritar, iar consolidarea și dezvoltarea lui sunt asigurate prin derularea în viitor a unor noi proiecte de dezvoltare și eficientizare, cu două puncte importante - creșterea continuă, la nivelul de satisfacție al angajatului, și gradul de satisfacție al clienților noștri. Astăzi, Apulum este o familie cu 1500 de muncitori fideli.